Pierwszy Post

Jest to mój pierwszy wpis na blogu – do tej pory moja działalność w sieci opierała się na przyjmowaniu treści, a nie na jej tworzeniu. Gdy po pracy siadałem przed komputerem, to kończyłem przewijając główne strony najpopularniejszych serwisów. Czasami tylko myślałem, że tracę czas i zamiast bezmyślnie patrzeć w monitor, fajnie byłoby coś zakodować dla samego siebie. Jednak zawsze znalazłem jakąś wymówkę ( “w pracy wystarczająco dużo programuję – po co mam jeszcze siedzieć nad kodem w domu?”).

Z tego stanu wyrwał mnie konkurs  Daj Się Poznać 2017. Wymaga on systematyczności – co według mnie jest jego głównym atutem (czynności wykonywane regularnie stają się nawykiem). Już teraz, pierwszym, widocznym skutkiem DSP2017 jest ten blog. Kolejnym będzie aplikacja, którą zamierzam stworzyć.

Leave a comment